måndag 2 november 2009

Sorg gör ont...

I stor saknad är du min underbara vovve... hur ska mina dagar bli utan dig... kan inte riktigt förstå. Att inte få klappa på din underbara rumpa, rufsa runt med dina öron...
Du kom alltid in till mig när jag satt och arbetade vid datorn och ville ha en liten kelstund... nu är det så tomt...så tomt
Idag är det ingen bra dag... det har regnat hela dagen... naturen har gråtit och jag har gråtit... hela min em. blev alldeles lamslagen av sorg och saknad. Jag har inte kunnat ta mig för någonting... det är bara fullt upp med att bara vara här och nu... i allt det ledsamma. Det gör så ont i hjärtat, huvudet dunkar, magen är som en stor klump och hela min kropp skriker av sorg. Sorg gör ont... ingen ska säga något annat...
"Loppan" e ledsen... hon bara sover och sover... äter knappt någonting.
Vi (alla) saknar dig... vår älskade (snö)gubbe...

http://www.regnbagsbron.org/simbo