lördag 11 februari 2012

Idag har jag sparkat mig trött!

Jag har längtat efter/önskat mig en spark i flera år… och
nämnde det för grannen. Vips var han här med sin pick-up och lastade av en militärspark, modell äldre. Så fin… och så snällt att jag får låna den ett tag. Hundarna och jag tog oss en härlig sparktur och de tyckte att det var roligt att få springa med… hej va det gick! Undrar nu hur denna ovana övning kommer att yttra sig imorgon i Gluteus maximus. Med härligt röda rosor på kinderna, vedspis och kakelugn trivsamt sprakande, hundarna utslagna, tar vi nu helg! Vi toppar detta ikväll med en kall *öl, pizza gräddad i vedspisen! Who could ask for anythingmore?
* Ölen är specialbeställd från Finland, Karhu, fick några flaskor i present av min son. Tack!
Betyg: ***** snöstjärnor av mig. (både på öl och son) :-)
http://www.beermaster.se/ljus-lager/karhu-54.html

Inga kommentarer: