torsdag 6 augusti 2009

Det här ska bli den bästa dan i mitt liv...

God förmiddag...
Efter en magisk fullmånenatt vaknar jag till en lika magisk morgon (fm. för vissa). Det daggvåta gräset smeker mina tår när jag går ut i sandaler och pyjamas för att släppa ut mina hönor. Det är en ny dag och det är här och nu jag känner ett lyckorus i hela kroppen av att bara finnas till... Livet är underbart och jag tackar för allt det vackra jag har runt omkring mig. Naturen, mina djur och solen som genom sina strålar laddar mig med energi... Det här ska bli den bästa dan i mitt liv... *L*
http://www.youtube.com/watch?v=pm1CEUyIcvs
Varma, ljusa tankar och frid i sinnet från oss

2 kommentarer:

bc owner sa...

Visst är det skönt att vakna till en sån morgon.=)

Kramkram

Tuwa sa...

"Idag känner jag livet i mig" känt citat från Madicken *L*