måndag 3 augusti 2009

En positivitetsvecka med härliga känslor...

Jag var på örtvandring och kurs i naturläkemedel igår (läs söndag) och vill tacka för en underbar dag i en fantastisk örtträdgård. En dag fylld av värme, ödmjukhet, stort kunnande och engagemang gjorde min sista semesterdag till ett härligt minne. Till örtagården Mon...Tack för att ni tog er tid i anspråk och visade runt och invigde oss in i den outtömliga skatt som er trädgård vilar på. Min sorg blev stor när jag vid hemkomsten upptäckte att kameran måste ha varit felinställd... överexponerade kort suddade ut de vackra färgerna i blommorna... men bilderna i mitt minne är starka och klara i färgen... *L* En underbar dag för alla sinnen...

2 kommentarer:

bc owner sa...

Denna bakgrunden passar verkligen dig.=)
Man blir glad av den.

Kram Jenny

ps. Har du blivit fattig nu av panduroshopping? hehe

Tuwa sa...

Tod du de elle... *S*