onsdag 12 augusti 2009

Vardagslyx och kvällsnöje...

Igår kväll var jag på besök i kyrkan... inte för att möta Gud utan för att gå på konsert. Det var två musikstudernade som framförde några musikstycken på fiol resp. cello. Vackert... en härlig upplevelse... väldigt glad att jag hann ta mig dit. Dagen i övrigt var annars ganska mycket - att - hinna - med - handla - saker - dag. Jag åker sällan till stora staden men var nu tvungen att inhandla stövlar (sliter ut ett par per säsong) och lösa in en värdecheck från Telia och även handla per värdecheck på Indiska... Mycket roligt nöje att gå in i affären och komma ut med väldigt fina presenter till sig själv helt utan kostnad... det kändes verkligen lyxigt... Så igår var det bara focus på mig... det var nyttigt!
Lägger med en länk till Itzhak Perlman som jag tycker spelar helt fantastiskt vackert... ta några minuter i anspråk och lyssna och njut!
http://www.youtube.com/watch?v=PGd4Rs-O3ws&feature=PlayList&p=CBD62C52D2D3522B&playnext=1&playnext_from=PL&index=28

2 kommentarer:

bc owner sa...

Visst är det roligt att handla gratis till sig själv.

Jag sitter och skapar presenter till andra men blir förmodligen tvungen att handla nåt till dem för jag vill ha kvar det jag gjort.;-)

Har sakerna kommit än??

Kram Jenny

Tuwa sa...

Ja, det var häftigt... *L*
Inget paket från posten ännu... men så fort det anländer... ska jag också skapa presenter att ge bort...
Längtar så... please mr. postman...