tisdag 3 mars 2009

På ett ben...

Idag blev det mycket av ingenting… har ni märkt det? att ibland blir vissa dagar bara ett… typ stampande på ett ben. Det är mycket på gång och man ska göra så mycket men så blir det så mycket att man till slut inte vet vilket ben man ska stå på. Plötsligt står man på ett ben… på språng bara liksom? Jag har gjort mycket idag men ändå känner jag att det inte riktigt räckt ändå. Det blir så vissa dagar… då e det skönt med djuren. Det går inte att stressa med djuren… man blir lugn av att ha djuren runt omkring sig. De ger ro till själen och det är det som behövs när det snurrar lite för fort ibland. På kvällen satte jag mig i alla fall och tog en meditation och kom i balans igen. Till sänggåendet tar jag nu fram spikmattan och sätter på lite avslappningsmusik och så blir det natten...

Inga kommentarer: