torsdag 5 mars 2009

Jättehundben och små killingskrik...

Idag har det varit kalas för två stycken hundar... när modell större "tuggben" levererades av bloggmamma. Hundarnas intresse var som fastnaglat på dessa jätteben hela em. och bloggmamma kunde koncentrera sig på sitt... Ena killingen hade på ngt. underligt sätt lyckats få upp "låsningen" på sin id bricka. Den hängde fast i örat men skulle om hon fastnade med den halvöppen... göra väldigt AJ! Så vi fick lirkat lite med en stycken sparkandes och skrikandes killing i knät... och till slut var den borta. Det gick en liten stund och sedan var jag inne hos dem i hagen och då var det hemska glömt. Det är tråkigt att få rubba de små livens förtroende som man byggt upp... men som sagt... det hemska satte inga spår. Geggigt e det nu... det kom en granne igår o sa hej och när han åkte hann jag bara konstatera... att när han körde iväg... valde fel väg... den som bloggmamma lagat x antal ggr. (läs blogg 090112) Jag skrek men inte hörde han det inte... jag blir så trött... Den gamle var lite halt höger fram igår kväll och det håller i sig även idag... Om ingen bättring sker får vi åka till vet. imorgon. Min gamle gubbe... hoppas att du kryar på dig under natten.

Inga kommentarer: