fredag 9 januari 2009

Alla är vi barn i början...

Ja, så var man plötsligt bloggare... vi får se vad denna blogg kan komma att utvecklas till. Jag har valt att leva ett enkelt o fritt liv på landet med mina djur... i harmoni med det naturliv vi har omkring oss. Jag gör det jag kan för att må bra... jag e tacksam för att jag kan glädjas åt de små tingen och njuta av att vara ute i skogen med jyckarna, bli lycklig en kväll bara genom att se upp i stjärnhimlen, sitta nere vid sjön och grilla korv... Istället för att jaga runt i affärer efter de senaste modestövlarna, senaste sminket och den plattaste tv.n... Jag vill leva enkelt... o ha mina sinnen i behåll. Den som vill får följa oss i vardagen med texter o fotodagbok... Mitt fotointresse växer hela tiden o är under ständig utvecklig... ett för mig (o förhoppningsvis för dig) inspirerande sätt att delge andra sin vardag. En bild säger mer än tusen ord och kanske är det så... Here we go...

1 kommentar:

Skumme sa...

Åh vad kul, äntligen! Det var på tiden ;-)