torsdag 29 januari 2009

Idag har jag varit fakir...

Huvudvärken låg kvar som en dimma även idag… hade bokat tid för massage, vad att göra? Ville inte gärna ringa återbud eftersom jag bokat av 3 v. i rad pga. förkylningen. Jag har tagit mig den friheten och investeringen i mig själv att i år skall jag gå och få massage en gång i månaden och tjuvstartade redan i höstas. Det var en upplevelse och välbehövligt! Hon är så duktig och arb. med en helhetssyn och ger mig tips o råd och underbara oljor att andas in beroende av vad som ”fattas” mig. Jag åkte i alla fall o sa som det var… det ska vi ta bort sa hon. Idag blev det ingen massage… jag fick ligga på en spikmatta istället… Det va häftigt kan jag säga och det som hände med mig o kroppen under denna ”behandling” var fantastiskt… Det går inte att beskriva, det måste upplevas! http://www.spikmattan.com/ Nu åter hemma är jag pigg o alert och huvudvärken e som bortblåst… Har även nu på em. fått kontakt med en kille som skall hjälpa mig att få ordning på vägen, så att jag skall slippa stå o laga den varje gång jag får besök här på vårkanten… Vår… ja, den lär väl komma här så småningom. En liten föraning kan skymta, för fåglarna har börjat ta ton, så ngt. e på gång i alla fall.

Inga kommentarer: