fredag 23 januari 2009

Vi fortsätter på temat BRA!

Sammanfattningsvis åter en bra dag... *L*. Jag har fått gjort mycket... kanske tack vare att jag idag känner mig mycket bättre. Det verkar som om förkylningen äntligen släpper greppet. Den va seg... Varit på återvinningen och slängt det som ska dit... pantat burkar... Jag kände mig på så gott humör idag att jag tryckte på knappen för att skänka mina pengar... hoppas att dom kommer till nytta? Att vara skeptisk låg inte för mig idag... det va ju en sådan bra dag. Getterna har fått sin bädd helt rengjord (med massor av spån) o det var också frid där... när de gick in till sig vid 17.30. Härligt nu när vi går mot ljusare tider. Det skulle ju va kallt på natten (torsdagsnatten) så jag fyllde på överallt till våra små vänner igår em. Det va en rolig stund att sitta o studera dessa små från fönstret framför skrivbordet imorse (fm.) o jag kunde konstatera att de också var nöjda. Ledsamt att jag e så dålig på fåglar... även om jag plockade fram Alla Europas fåglar i färg... så kunde jag inte riktigt förstå vilka som var här o kalasade. Jag får träna på det! Det blev också ett besök på det lokala utlämningsstället för Systembolaget. Det står nu ett glas whisky framför mig med två isbitar i (ja, ja, jag vet att man inte ska ha is i whiskyn). Det ska bli så gott att ta ett glas... sätta sig framför brasan med hundarna o katterna o bara njuta av att det är en helt vanlig fredagskväll. Nu får du blunda... du som inte vill se reklam... whiskytips Islay Mist de Luxe.
http://www.nigab.se/producent/islaymistprod
Skål!

Inga kommentarer: