torsdag 26 februari 2009

Investera i dig själv... ger mer än det kostar!

Då var det dags igen då… bloggmammas massagedag…
En ”ta hand om kroppen” – dag. Jag var på min månatliga massage… fick massage med essentiella oljor, andas in dessa oljor, låg på spikmatta och idag även en bindvävs-massage. Den känns… (bindvävsmassagen) kan jag informera, speciellt om man är stel innan och är smärtöm på vissa ställen. Otrolig behandling fick jag i alla fall. Jag är grymt imponerad av min massös. Här är ingen ”slentrianknådning” här är ett helhetstänk utifrån varje individ... Det är så helt fantastiskt och den bästa investering jag kan tänka mig… (läs blogg 090210) På kvällen behövdes dessa krafter och energipåfyllning då det var arbetskväll i bygdegården… Hundarna var med och fick ligga många timmar i bilen dels på dagen och även som sagt senare på kvällen. Fastän jag vet att mina hundar har det så bra som några hundar kan önska sig… känner man sig lite… De vet dock att jag älskar dem dyrt o heligt och att ligga i bilen är något som i deras värld är helt ok men det är ju ok i deras värld också att bloggmamma gott kan få lite dåligt samvete…

Inga kommentarer: